Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effectiveness and ethicality of social communication in the organization

Tytuł:
Effectiveness and ethicality of social communication in the organization
Autorzy:
Skurjat, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/347968.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Tematy:
communication
interaction
effectiveness
ethicality
culture
organization
Źródło:
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. T. Kościuszki; 2016, 3; 164-175
1731-8157
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Communication is determined by the number and type of participants in the process. It is realised in interpersonal, group, institutional, public, mass and intercultural contexts. The paper focuses on communication as a creative and interactive process. It analyses communication in the organisation with respect to its effectiveness and taking account of its commitment to ethical values.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies