The aim of the article is to prove that Information and Communication Technologies (ICTs) can serve as viable didactic tools in the CBRN troops’ education and training. The analysis of selected case studies reveals that specific competences can be trained with the support of social media, e-learning platforms, virtual worlds, mobile technologies or even augmented reality technologies. The unique qualities of these tools, such as an easy access to the training content, interactivity, or possibility of simulating different scenarios allow for designing a training process tailored both for larger groups and an individual.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00