Propozycja układu automatycznego sterowania stateczności wagonu wielopoziomowego w torze pochylonym Proposal of the automatic control system of stability of the multilevel wagon in the slope track
Przedmiotem artykułu jest studium sterowania stateczności wagonu specjalnego w torze pochylonym. Celem artykułu jest wskazanie możliwości automatyzacji poprzecznego przesuwu ładunku dla zapewnienia zarówno stateczności strukturalnej jak też odpowiednio bezpiecznych wartości nacisków kół odciążonych.
The study of controlling the stability of the special wagon in the slope track is the object of this article. The aim of this article is indication the possibility of the automation of the previous displacement of the cargo to assure both the structural stability and also suitably safe values of the unloaded axleloads.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00