W pracy zaprezentowano nowe podejście do wyznaczania dróg przewozu ładunków w transporcie kolejowym. Podejście to uwzględnia nieliniową funkcję nakładów i dodatkowe ograniczenia technologiczne, zadane w formie jawnej i niejawnej. Przedstawiono wykresy nieliniowych funkcji kar i funkcji nakładów, jako ważnych narzędzi opisujących czynniki subiektywne, występujące w zadaniu wyboru marszrut dla ładunków w transporcie kolejowym.
The new approach to the determination the routes of cargo transport in the railway transport is presented in this work. This approach takes into account the nonlinear function of the expenditures and the additional technological limitations given in the open and closed form. It is presented the graphs of the nonlinear function of penalties and the function of expenditures as the important instru-ments describing the subjective factors occurring in the task of the routes selection for the cargos in the railway transport.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00