Mechanizm różnicowy z tarciem wewnętrznym jako niezbędny czynnik podniesienia efektywności trakcyjnej napędu tramwaju w łukach toru Differential gear with the internal friction as the necessary factor of traction efficiency increasing of the train drive in the track curves
Przedmiotem opracowania jest technicznie zmodyfikowana wersja układu napędowego AdTranz (według rysunków 1 i 2), tramwaju niskopodłogowego, zapewniającego efektywne wywiązywanie sil trakcyjnych w łukach toru o małym promieniu krzywizny.
The matter of this study is modified technically version of the AdTranz power transmission system (according to drawings 1&2), of the low-floor train, ensuring the effective occuring the traction forces in the track curves with the small radius of curvature.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00