Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kapitał relacyjny banku, tom I: Kształtowanie relacji banku z otoczeniem

Tytuł:
Kapitał relacyjny banku, tom I: Kształtowanie relacji banku z otoczeniem
Autorzy:
Marcinkowska, Monika
Kasiewicz, Stanisław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/books/34670815.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Dr hab. Monika Marcinkowska (…) nawiązuje do koncepcji SVM (Stakeholder Value Management) i stara się zredukować czy wyeliminować jej kluczowe mankamenty. Monografia jest nowatorską propozycją wyjścia poza dotychczasowe ujęcia koncepcji SVC (Stakeholder Value Creation), gdyż poszukuje związków między zasobami, kapitałami, celami a miernikami generowania wartości przez interesariuszy banku. (…) Uważam, że jest to oryginalna i wartościowa publikacja, stawiająca wiele nowych ważnych zagadnień w sposób przejrzysty, udokumentowany i stymulujący do dyskusji, co jest cenną zaletą. (…) Postulat przejścia na działanie współczesnych banków w kierunku budowania relacji i partnerstwa jest kapitalnym stwierdzeniem. Z recenzji prof. dr. hab. Stanisława Kasiewicza, SGH W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość. W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem. Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami. Ze Wstępu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies