Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

System transportu bimodalnego przystosowany do ruchu „S” i „SS”

Tytuł:
System transportu bimodalnego przystosowany do ruchu „S” i „SS”
The bimodal transport system adapted to motion „S” and „SS”
Autorzy:
Medwid, Marian
Stawecki, Włodzimierz
Czerwiński, Jarosław
Cichy, Rafał
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/34655981.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny
Tematy:
pociąg bimodalny
prototyp
ruch towarowy
prędkość jazdy
standaryzacja układu biegowego
skrajnia kolejowa
Źródło:
Rail Vehicles/Pojazdy Szynowe; 2011, 4; 23-28
0138-0370
2719-9630
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W publikacji przedstawiono rzeczywistą strukturę prototypu pociągu bimodalnego złożonego z trzech jednostek ładunkowych, przygotowanego do eksploatacji w ruchu "S" i ,,SS". Zaprezentowano innowacyjne cechy systemu w odniesieniu do systemu opracowanego wcześniej w IPS ", TABOR" przystosowanego do dużych prędkości w ruchu towarowym. Wskazano na ekonomiczne efekty możliwe do uzyskania w produkcji części składowych systemu wynikające ze standaryzacji układu biegowego. Zaprezentowano walory gabarytowe systemu w odniesieniu do skrajni kolejowej. Publikacja jest wynikiem realizacji projektu rozwojowego nr R1003503 finansowanego ze środków budżetowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

The actual structure of the prototype of bimodal train consisting of three load units, preparing to operation in motion "S" and "SS" is presented in this article. The innovative features of the system in relation to the system developed earlier in IPS "TABOR" adapted to the high speeds in the freight traffic are presented. It is pointed to the economic effects obtainable in production of the system components resulting from standardization of the running system. The value of the dimensions of system in relation to the railway gauge are presented. This publication is the result of realization the development project No. R1003503 fmanced from the budget of the Ministry of Science and Higher Education

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies