Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modelowanie taboru bimodalnego z wykorzystaniem istniejących skrajni kolejowych

Tytuł:
Modelowanie taboru bimodalnego z wykorzystaniem istniejących skrajni kolejowych
Modeling the bimodal railway rolling stock with using the existing railway gauges
Autorzy:
Tomaszewski, Franciszek
Cichy, Rafał
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/34655965.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny
Tematy:
przestrzeń ładunkowa
skrajnia kolejowa
kodeks UIC 505-1
Źródło:
Rail Vehicles/Pojazdy Szynowe; 2011, 4; 12-16
0138-0370
2719-9630
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono analizę możliwości powiększenia przestrzeni ładunkowej zestawu bimodalnego przy zachowaniu obowiązującej skrajni kolejowej zgodnej z kodeksem UIC 505-1.

The analysis of the possibility of the load area increase of the bimodal unit with maintaining the obligatory railway gauge in accordance with the code UIC 505-1 is presented in this article.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies