W artykule przedstawiono budowę i zasadę działania układu przeciwpoślizgowego wykorzystującego sterownik 88ZE-01 opracowany w Instytucie Pojazdów Szynowych "TABOR". Przedstawiono budowę sterownika oraz jego opis funkcjonalny. Zaprezentowano wyniki działania sterownika. Przedstawiono propozycję dalszych prac nad układem przeciwpoślizgowym. Artykuł powstał w ramach projektu celowego "Mikroprocesorowy system przeciwpoślizgowy dla trakcyjnych pojazdów szynowych spełniający wymagania unijnych Technicznych Specyfikacji Interoperacyjności" NR 10 0046 06/2009 finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
In this paper the structure and operating principles of a Wheel Slide Protection System using a 88ZE-01 controller, designed in Rail Vehicles Institute "TABOR", is presented. A structure of the controller and its functional description are presented as well as the results of operation of the controller. The proposal of the further development works on the Wheel Slide Protection System is presented. The paper is written within the Research Projects " Microprocessor based Antislip System for traction rail vehicles meeting the requirements of Technical Specifications of Interoperability" NR 10 0046 06/2009, financed by the Ministry of Science and Higher Education.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00