Minimalnofazowość układu a fizyczny model dla eksperymentu w badaniach dynamiki pojazdów szynowych Non-minimum phase property of the system and the physical model for the experiment in tests of rail vehicles dynamics
W artykule badano wpływ modelu typu wejście-wyjście tworzonego dla eksperymentu w badaniach dynamiki pojazdu na to czy układ jest minimalnofazowy czy nie. Dla przyjętego modelu wyznaczono położenie zer i biegunów transmitancji układu oraz analizowano wpływ zer leżących w prawej półpłaszczyźnie zespolonej na rozwiązanie wybranych problemów dynamiki pojazdu.
The effect of the model of input-output type building for the experiment in tests of vehicle dynamics on this if the system is non-minimum phase property or not is investigated in this article. For the given model the position of zeros and the poles of transmittance of the system is determined and the effect of zeros lying in the complex right half plane for solving the selected problems of vehicle dynamics is analysed.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00