Racjonalna struktura usprężynowania wielopoziomowego wagonu specjalnego z wózkami klasycznymi do przewozu ogromnych mas Rational spring structure of a special multilevel wagon with classical bogies used for transport of heavy-weight cargo
W artykule przedstawiono analizą struktury wagonu wielopoziomowego z wózkami klasycznymi. Analizowano strukturę sprężystą wielopoziomowego układu wagonu w poszukiwaniu rozwiązań, które umożliwią ruch po nierównościach toru, jakie występują na przykład podczas wjazdu na prom. Stvierdzono, że wózek klasyczny (z ramą "skrzynkową"), nie nadaje się do pokonywania ekstremalnych nierówności toru.
The analysis of structure of the multi-Ievel wagon with classical bogies is presented in this article. The spring structure of the multi-level system of the wagon is analysed in searching the solutions which would make the movement on the irregularities of the track possible that occur for example during boarding of a ferry by the wagon. It was found that the classical bogie (with the "box" frame) is not suitable for moving on the extreme irregularities of the track.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00