Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O kształcie napięcia wyjściowego falownika pomocniczego pojazdu trakcyjnego na podstawie analizy z wykorzystaniem wektora przestrzennego

Tytuł:
O kształcie napięcia wyjściowego falownika pomocniczego pojazdu trakcyjnego na podstawie analizy z wykorzystaniem wektora przestrzennego
The shape of output volt- i age of the auxiliary inverter of traction vehicle based on the analysis using the spatial vector
Autorzy:
Żarnowski, Roman
Płachtyna, Omelian
Kłosowski, Zbigniew
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/34595792.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny
Tematy:
napięcie wyjściowe
falownik napięcia
pojazd trakcyjny
wektor przestrzenny
transformator trójfazowy
napięcie trójfazowe
output voltage
voltage inverter
traction
space vector
three-phase transformer
three-phase voltage
Źródło:
Rail Vehicles/Pojazdy Szynowe; 2014, 4; 6-13
0138-0370
2719-9630
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współczesne układy elektryczne często są zasilane ze źródeł napięcia odkształconego pochodzącego z przekształtników energoelektronicznych. Artykuł jest opisem pracy pewnego nowego układu trójfazowego kaskadowego falownika napięcia z trójfazowym transformatorem, jako źródła napięcia bez wyższych harmonicznych do rzędu 10 włącznie, lub w wersji rozbudowanej bez harmonicznych do rzędu 22, na podstawie analizy z wykorzystaniem pojęcia wektora przestrzennego. Źródło trójfazowego napięcia o takiej jakości napięcia jest wystarczające do zasilenia obwodów pomocniczych prądu przemiennego pojazdu trakcyjnego, jak i może zasilać sieć autonomiczną, w tym silniki indukcyjne.

The modern electrical systems are often supplied from the deformed i voltage sources derived from the energy-electronic converters. The article is a description of operation of a i new three- phase cascade inverter of 1 voltage with the three-phase transformer as the voltage source without i the higher harmonics up to the order of 10 inclusive or in the extended t version without harmonics up to the order of 22 based on the analysis with s using the notion of spatial vector. Three-phase voltage source with such voltage quality is sufficient to supply a the AC auxiliary circuits of the traction vehicle and it can power the a autonomous network including the induction motors.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies