Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Hipotetyczne przyczyny nieregularnego zużycia kół w wagonach metra typu "Metropolis" na podstawie badań rozpoznawczych roku 2002

Tytuł:
Hipotetyczne przyczyny nieregularnego zużycia kół w wagonach metra typu "Metropolis" na podstawie badań rozpoznawczych roku 2002
The hypothetical reasons of the irregular wear of the wheels in the metro wagons of " Metropolis " type on the base of the recognition researches in 2002
Autorzy:
Kardacz, Antoni
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/34590152.pdf
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny
Tematy:
nieregularne zużycie kół
wagony metra
Źródło:
Rail Vehicles/Pojazdy Szynowe; 2005, 1; 24-29
0138-0370
2719-9630
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Opisano realizowane w 2002 r. badania taboru typu "Metropolis", na podstawie których sformułowano szereg hipotez dotyczących przyczyn powstawania zjawiska nieregularnego zużycia kół.

The tests of the rolling stock of "Metropolis" type realized in 2002 were described on the base of which the series.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies