Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Redefiniowanie innowacyjności przedsiębiorstwa wirtualnego w kierunku rozwiązywania problemów klienta

Tytuł:
Redefiniowanie innowacyjności przedsiębiorstwa wirtualnego w kierunku rozwiązywania problemów klienta
Redefinition of the virtual enterprise innovativeness toward clients problems solving
Autorzy:
Perechuda, Kazimierz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/chapters/34586926.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Politechnika Wrocławska. Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Tematy:
innowacyjność
organizacja wirtualna
radarowanie klientów
redefiniowanie innowacyjności
rozwiązywanie problemów klientów
Źródło:
Innowacje w dobie technologii IT. Obszary – koncepcje – narzędzia; 89-96
9788374931359
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono problem złudzeniowej identyfikacji organizacji wirtualnej w kontekście innowacyjności jej produktów, która ma charakter przede wszystkim marketingowy. Osią narracji jest rozwiązywanie problemów klientów, które powinno być – zdaniem autora – podstawowym kryterium zaliczania danego produktu do klasy innowacyjnych wytworów firmy. Konsumenci złudnie identyfikują się z organizacją wirtualną poprzez jej produkty. W rzeczywistości, w dobie niezwykle rozwiniętego konsumeryzmu, zagubiony i zdezorientowany pod wpływem siły medialnego klient miota się chaotycznie od zakupu do zakupu, próbując łagodzić swoje lęki, samotność i skrywane pragnienia. Ładnie opakowana, korporacyjna zabawka zastępuje psychoterapeutę, psychologa, spowiednika w osamotnionej, egzystencjalnej wędrówce ponowoczesnego człowieka.

It is high time to change the traditional view of innovations. First of all, innovative products should be strongly oriented toward solution of the clients problems. In the postmodern society depressions, fear, competition and loneliness are dominating. They create main problems for contemporary men, who through intensive and permanent buying of the products and services, which are mostly unnecessary for their life and survival, illusory try to solve existential problems. Virtual organizations are known through its products and services. Common people do not have the chance to get tacit knowledge of its inner, technical, technological, maintenance, management and information processes, but they mostly identify themselves with virtual company through its products and services (periphery knowledge).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies