Kształtowanie niezawodności złożonych obiektów technicznych jakimi są układy wtryskowe powinno odbywać się zarówno na etapie projektowania, wytwarzania jak i ich eksploatacji technicznej. Szczególne znaczenie ma ten ostatni proces, gdzie ocena wpływu czynników zewnętrznych na prawdopodobieństwo poprawnej pracy wymaga poznania przynajmniej podstawowych wskaźników niezawodności. Zasadniczym celem niniejszego artykułu jest wyznaczenie najsłabszego ogniwa systemu Common Rail, wykorzystując dane empiryczne oraz dyskretną symulację komputerową.
Shaping the reliability of the complex technical objects which are the injection systems should be both during the stage of designing, producing and during their technical operation. The particular importance has the last process, where the assessment of impact of the external factors on the probability of the correct operation requires the knowledge of basic indicators of reliability. Determination of the weakest link of Common Rail system using the empirical data and the discrete computer simulation is the main aim of this article.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00