Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybór marki a wybór organizacji - wpływ informacji zwrotnej od klienta na jakość usługi

Tytuł:
Wybór marki a wybór organizacji - wpływ informacji zwrotnej od klienta na jakość usługi
Brand choice and the choice of the organization - the influence of client’s feedback on the service quality
Autorzy:
Ząbek, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/340045.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją
Tematy:
jakość
zadowolenie
lojalność
quality
satisfaction
loyalty
Źródło:
Zarządzanie Przedsiębiorstwem; 2014, 17, 2; 34-41
1643-4773
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The results of the questionnaire done among the clients of the authorized car service are introduced in the article. The main aim of the article is to show the criteria of the brand choice. The research shows that the experience with the service and other customers recomendations are the most important criteria of choosing the brand. The paper also indicates, in comparison, the criteria which are taken into consideration while making a decision on the choice of authorised car service. Loyalty and the localisa tion turn out to be the most essentainls ones in choosing the organization. This means that loyalty is the key factor in choosing the brand as well as chosing the organization. There is a relationship between the level of customers. satisfaction of authorized car service and the criteria of the brand choice. The research also shows the link between the level of customers. satisfaction with authorized car service and the criteria of the choice of the organization. The research shows that the level of satisfaction, measured by the 1-5 scale (1 = completely dissatisfied, 5 = completely satisfied), is higher if the number of clients who decide to choose the brand and service on the basis of their loyalty with the service is bigger.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies