Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kilka refleksji na temat książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego „Pedagogika ogólna. Wielopostaciowość, rudymenta, meandry, dylematy”. Kraków: Wydawnictwo Naukowe Akademii Igantianum w Krakowie 2019, ss. 210

Tytuł:
Kilka refleksji na temat książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego „Pedagogika ogólna. Wielopostaciowość, rudymenta, meandry, dylematy”. Kraków: Wydawnictwo Naukowe Akademii Igantianum w Krakowie 2019, ss. 210
Autorzy:
Mames, Tomasz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/33782271.pdf
Data publikacji:
2021-11-03
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Tematy:
Pedagogika ogólna
filozofia edukacji
nauki o wychowaniu
Andrzej Michał de Tchorzewski
Źródło:
Studia z Teorii Wychowania; 2021, XII(3 (36)); 241-248
2083-0998
2719-4078
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tekst jest omówieniem książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego. Zaprezentowano główne jej założenia, skupiając się na narracji pracy oraz newralgicznych problemach, poruszonych przez Autora. Należą do nich m.in. aparat pojęciowy pedagogiki ogólnej, jej statut metodologiczny, czy zagadnienie jej multidyscyplinarności. Wskazano także na sposób prezentacji przez Autora węzłowych problemów współczesnej pedagogiki ogólnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies