Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Methodical guideline for inspection of electric locomotive power units (frog, shaft and spline joints) using the metal magnetic memory

Tytuł:
Methodical guideline for inspection of electric locomotive power units (frog, shaft and spline joints) using the metal magnetic memory
Przewodnik metodyczny dla przeprowadzenia inspekcji jednostek zasilających lokomotywy elektryczne z zastosowaniem metalowo magnetycznej pamięci
Autorzy:
Anatoly, A.
Dubov, A. A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/329312.pdf
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Polskie Towarzystwo Diagnostyki Technicznej PAN
Tematy:
niezawodność
jednostki napędowe lokomotyw elektrycznych
metalowo magnetyczna pamięć
reliability
electric locomotive power unit
metal magnetic memory
Źródło:
Diagnostyka; 2005, 33; 355-372
1641-6414
2449-5220
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Reliability of electric locomotive power units is the most important condition of electric locomotive wheel gear trouble-free operation. At present visual-measuring inspection and the magnetic-particle method are the basic methods of electric locomotive power units inspection according to the "CS" electric locomotive Repair Rules. The method of Metal Magnetic Memory is an effective method for equipment stress-strained state assessment, which becomes more and more widely spread in practice. MMM is a non-destructive testing method based on registration and analysis of self-magnetic leakage fields distribution on products surface for determination of stress concentration zones, defects, metal and welded joints structure inhomogeneity.

Niezawodność jednostek napędowych lokomotyw elektrycznych jest jednym z najważniejszych warunków bezawaryjnej pracy kół napędowych lokomotyw. W obecnych czasach, pomiary optyczne oraz metody kontroli oparte o cząstki magnetyczne są podstawowymi metodami badania jednostek napędowych lokomotyw elektrycznych, w szczególności stosowane dla reguł naprawczych lokomotyw elektrycznych "CS". Metoda metalowo - magnetycznej pamięci jest efektywną metodą dla szacowania stanu naprężeniowo - odkształceniowego obiektów, która staje sie coraz szerzej i częściej stosowaną w praktyce. Metoda ta jest nie - niszczącą metodą, opierającą się na rejestracji i analizie rozprzestrzeniania się pól magnetycznych po powierzchni obiektu w celu ustalenia stref koncentracji naprężeń, defektów i niejednorodności metalowych i zespawanych konstrukcji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies