Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Structure and algorithms of a diagnostic device in a wheeled tractor

Tytuł:
Structure and algorithms of a diagnostic device in a wheeled tractor
Struktura i algorytmy urządzenia diagnostycznego ciągników kołowych
Autorzy:
Arendt, R.
Michalski, R.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/329056.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Polskie Towarzystwo Diagnostyki Technicznej PAN
Tematy:
wheeled tractor
algorithm
diagnostics device
ciągnik kołowy
algorytm
urządzenie diagnostyczne
Źródło:
Diagnostyka; 2013, 14, 4; 55-60
1641-6414
2449-5220
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Diagnostic device monitors the tractor’s technical condition and identifies the location of damaged components during operation. The diagnostic device detects and identifies the following types of defects: functional defects (uf) which affect performance, exhaust defects (ue) which increase toxic emissions and fuel consumption, defects that jeopardize driving safety (us), defects that affect engine performance (ud). The key component of diagnostic device is on-board computer with touch screen, connected by USB/DeviceNet converter (master module) via the USB port. The CAN bus connects the interface module with three slave modules collecting data from sensors installed in various locations of wheeled tractor. Slave devices acted as data concentrator units. In the paper structure and basic algorithms are presented.

Urządzenie diagnostyczne jest ukierunkowane na monitorowanie i diagnozowanie, sprowadzone do kontroli stanu technicznego i lokalizacji elementów uszkodzonych ciągnika w trakcie eksploatacji. Założono możliwość wykrywania i lokalizowania uszkodzeń podzielonych na klasy związane z następującymi skutkami: funkcjonalnymi (uf) powodującymi ograniczenia efektywności pracy, emisyjnymi (ue) wywołującymi wzrost emisji związków toksycznych i zużycia paliwa, zagrażającymi bezpieczeństwu ruchu (us) ciągnika, pogarszającymi dynamikę (ud). Podstawowym elementem diagnostycznym jest komputer pokładowy z ekranem dotykowym, połączony łączem USB z konwerterem protokołu USB na DeviceNet, pracującym jako „master". Sieć CAN łączy konwerter z trzema urządzeniami akwizycji danych czujników zainstalowanych w wybranych punktach ciągnika kołowego. Artykuł prezentuje podstawowe algorytmy urządzenia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies