Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnosis design of ship hull strength of treated by dynamic load

Tytuł:
Diagnosis design of ship hull strength of treated by dynamic load
Diagnozowanie projektowe wytrzymałości kadłuba okrętowego poddanego oddziaływaniom dynamicznym
Autorzy:
Grządziela, A.
Szturomski, B.
Kluczyk, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/328768.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Polskie Towarzystwo Diagnostyki Technicznej PAN
Tematy:
simulation
underwater explosion
minehunter
hull
symulacja
wybuch podwodny
niszczyciel min
kadłub
Źródło:
Diagnostyka; 2013, 14, 2; 23-30
1641-6414
2449-5220
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Ship shock tests have been conducted for shock qualification of hull integrity and proper operation systems and subsystems. The ship shock trial identifies design and construction and it also validates shock hardening criteria. The main problem is that ship shock trials are costly. Numerical modeling and simulation, using FEM, may provide information to look into the details of fluid model, dynamic characteristics of ship hull and its internal component. The ship shock modeling and simulation has been performed and the predicted results were compared with ship shock test data made into sea trials. The preliminary studies of shock analysis approach are presented and the important parameters are discussed.

Testy udarnościowe kadłubów prowadzone są w celu oceny ich integralności oraz poprawności działania wszystkich zamontowanych systemów. Testy udarnościowe pozwalają na identyfikację i ocenę konstrukcji oraz weryfikują odporność kadłuba. Głównym problemem jest ich wysoka cena z racji konieczności realizacji na prototypach. Modelowanie i symulacja za użyciem MES, może dostarczyć informacji do oceny bryły wody towarzyszącej, dynamicznych właściwości kadłuba i elementów wyposażenia. W artykule przedstawiono modelowanie i symulację uderzenia w fali uderzeniowej w kadłub a uzyskane wyniki porównano z wynikami poligonowymi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies