Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Proces reklamacji jako narzędzie wspomagające proces produkcji

Tytuł:
Proces reklamacji jako narzędzie wspomagające proces produkcji
Complain process as supporting tool for production process
Autorzy:
Juszczak, B.
Białecka, B.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/327128.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
proces produkcji
firma produkcyjna
zarządzanie reklamacjami
production process
manufacturing company
complain management
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2012, z. 63a; 33-49
1641-3466
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia analizę możliwości usprawnienia procesu produkcji w wybranej firmie produkcyjnej przez zarządzanie reklamacjami. Na podstawie przeprowadzonej analizy zostało zaproponowane rozwiązanie pozwalające przekształcić proces reklamacji w narzędzie do doskonalenia procesu produkcyjnego.

This paper presents an analysis capabilities for improving production process in manufacturing company through complain management. Based on analysis there is a proposition the solution, to make complaint process as supporting tool for improve the manufacturing process.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies