Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Percepcja i pomiar wartości klienta w kanałach dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej

Tytuł:
Percepcja i pomiar wartości klienta w kanałach dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej
The perception and measurement of customer value in the value distribution channels on the example of brewing industry
Autorzy:
Caputa, W.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/326821.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
klient
wartość klienta
rentowność relacji
kapitał klienta
customer
effectiveness
income
proces
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2015, 80; 67-81
1641-3466
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Baza klientów, jaką dysponuje przedsiębiorstwo, jest zbiorowością heterogeniczną, którą różnicują zarówno oczekiwania poszczególnych klientów, jak i ich gotowość i zdolność do kapitałowego zasilania przedsiębiorstwa. Dążąc do maksymalizacji korzyści wynikających z zaangażowanego kapitału, przedsiębiorstwo musi zarządzać bazą klientów, czego konsekwencją jest konieczność identyfikacji i pomiaru wartości klienta. Kluczowym celem artykułu jest prezentacja podstawowych metod pomiaru wartości klienta oraz stopnia ich wykorzystania w praktyce wybranych przedsiębiorstw.

Customer base, that the company has at its disposal, is a heterogeneous set, differed by expectations of the particular customers as well as their readiness and ability to supply the company with capital. When leading to the maximization of benefits resulting from the capital engaged the company has to manage the customer base and its consequence is a necessity to conduct the customer value identification and measurement. The key objective of the article is to present the basic measurement methods of customer value along with the extent of their application in practice of the selected enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies