Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate social responsibility - modern challenge or inevitability

Tytuł:
Corporate social responsibility - modern challenge or inevitability
Społeczna odpowiedzialność biznesu - nowoczesne wyzwania czy nieuchronność
Autorzy:
Zozuľak, J.
Zozuľaková, V
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/326743.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
social responsibility
sustainability
environment
strategy
society
odpowiedzialność społeczna
rozwój zrównoważony
środowisko
strategia
społeczeństwo
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2015, 84; 247-259
1641-3466
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
As the Report on Corporate Social Responsibility shows, there is no specified government institution, except Ministry of Social Affairs and Ministry of Economy, dealing with CSR in Slovakia. CSR networks are operated by NGOs. The survey of UNDP and the University of Bratislava (2011) shows, that only 26% of business associations are active in promoting CSR. Most of them are large companies or multinational corporations. There is much to improve in this area. Core strategies supporting sustainable corporate social strategy do not seek short-term profit; they help to create prosperous economy.

Jak pokazuje Raport o Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, nie ma określonej instytucji rządowej, z wyjątkiem Ministerstwa Spraw Społecz¬nych i Ministerstwa Gospodarki, zajmujących się CSR na Słowacji. Sieci CSR są obsługiwane przez organizacje pozarządowe. Badanie UNDP i Uniwersytetu w Bratysławie (2011) pokazuje, że tylko 26% stowarzyszeń biznesowych jest aktywnych w promowaniu CSR. Większość z nich to duże firmy lub korporacje. Jest wiele do poprawy w tym obszarze. Podstawowe strategie wspierające zrównoważoną strategię korporacyjną społecznej odpowiedzialności nie szukają zysków krótkoterminowych; pomagają tworzyć prosperującą gospodarkę.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies