Wykorzystanie narzędzi internetowych do zbierania informacji o konkurentach rynkowych Use of the internet network tools in order to gather information about market competition
The paper presents a passive method gathering of information about market competition. The sources for acquisition the pieces of information arewidely available internet services such as: discussion groups or social networks. Another source of information are the Internet services that collect and proceed data from AdWords and Organic Keywords use. The acquired knowledge allows to identify marketcompetition's potential strategy. The research example was the educational organisation.
W pracy opisano metodę pasywnego zbierania informacji o konkurentach rynkowych. Źródłem do ich pozyskania były serwisy powszechnie dostępne, np.: grupy dyskusyjne czy portale społecznościowe. Dodatkowym źródłem informacji są portale internetowe zbierające iprzetwarzające dane dotyczące wykorzystania słów AdWords oraz organicznych słów kluczowych. Tak zdobyta wiedza pozwala na identyfikację strategii działania potencjalnej konkurencji. Badania przeprowadzono dla instytucji edukacyjnej.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00