Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Credibility and building a good corporate reputation

Tytuł:
Credibility and building a good corporate reputation
Wiarygodność i budowanie dobrej reputacji firmy
Autorzy:
Balunová, Z.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/326518.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
applied ethics
credibility
reputation
etyka stosowana
wiarygodność
reputacja
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2017, 110; 7-12
1641-3466
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The company's good name is its price and value in the market, longterm market stability, good public response and pride, higher loyalty as well as employee motivation. In the long run, this important attribute has been associated with the economic aspect and quality. Today, however, we recognize that good name should be built and maintained not only by economic instruments but also by corporate culture and way of acting towards stakeholders, citizens or employees. Good name is closely related to the credibility that we understand as a form of positive reflection of the functioning of companies and institutions, as a non-material phenomenon with significant moral content. Experts in applied ethics can assist in the field and study. They can provide expert service through ethical and ethical advice.

Dobre imię firmy to jej cena i wartość na rynku, długoterminowa stabilność na rynku, dobry odbiór publiczny i duma, wyższa lojalność i motywacja pracowników. W dłuższej perspektywie ważny atut związany jest z aspektem ekonomicznym i jakością. Dziś jednak uznajemy, że dobre imię należy budować i utrzymywać nie tylko za pomocą instrumentów ekonomicznych, ale także przez kulturę korporacyjną i poprzez działania wobec udziałowców, obywateli lub pracowników. Dobre imię jest ściśle związane z wiarygodnością, którą rozumiemy jako formę pozytywnej refleksji na temat funkcjonowania firm i instytucji, jako zjawisko niematerialne z istotną treścią moralną. Eksperci z etyki stosowanej mogą pomóc w tej dziedzinie i nauczać. Mogą świadczyć usługi eksperckie za pomocą etyki i porad etycznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies