Skuteczne i efektywne zarządzanie reklamacjami na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa Effective and efficient management of reclamations based on a chosen enterprise
Kreowanie i rozwój współczesnych przedsiębiorstw uzależnione są od
umiejętności poznania potrzeb ich klientów, a nawet ich wyprzedzania. Jednym ze sposobów
pozwalającym na spełnienie wymagań oraz wzrost satysfakcji klientów – jest właściwe
zarządzanie reklamacjami. W artykule opisano procedurę postępowania z reklamacjami w
przedsiębiorstwie produkcyjnym. Podano wytyczne dotyczące projektowania i wdrożenia
skutecznego i efektywnego procesu postępowania z reklamacjami. Przedstawiono przykłady
analizy procesu, stosując odpowiednie narzędzia jakościowe. Traktowanie reklamacji jako
„prezentu”, może być kluczem do osiągnięcia przez przedsiębiorstwo znaczącej pozycji na
rynku.
Kreowanie i rozwój współczesnych przedsiębiorstw uzależnione są od umiejętności poznania potrzeb ich klientów, a nawet ich wyprzedzania. Jednym ze sposobów pozwalającym na spełnienie wymagań oraz wzrost satysfakcji klientów – jest właściwe zarządzanie reklamacjami. W artykule opisano procedurę postępowania z reklamacjami w przedsiębiorstwie produkcyjnym. Podano wytyczne dotyczące projektowania i wdrożenia skutecznego i efektywnego procesu postępowania z reklamacjami. Przedstawiono przykłady analizy procesu, stosując odpowiednie narzędzia jakościowe. Traktowanie reklamacji jako „prezentu”, może być kluczem do osiągnięcia przez przedsiębiorstwo znaczącej pozycji na rynku.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE W OKRESIE WAKACYJNYM BIBLIOTEKA BĘDZIE FUNKCJONOWAŁA W ZMIENIONYCH GODZINACH::
od 15 do 31 lipca:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna:
9.00 - 15.00
(poniedziałek-piątek)
Czytelnia Działu Zbiorów Specjalnych:
9.00 - 15.00
(poniedziałek-piątek)
od 1 do 31 sierpnia:
BIBLIOTEKA BĘDZIE NIECZYNNA
UWAGA:
Zwrotu wypożyczonych materiałów można dokonać u dyżurującego bibliotekarza w Wypożyczalni Głównej od 9.00 do 15.00.
Na pozycje, których termin zwrotu przypadnie od 1 do 31 sierpnia, wprowadzona zostanie prolongata (nowy termin zwrotu – 6 września).