Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Charakterystyka oceny okresowej nauczycieli akademickich na przykładzie Politechniki Śląskiej

Tytuł:
Charakterystyka oceny okresowej nauczycieli akademickich na przykładzie Politechniki Śląskiej
Characteristics of periodic evaluation of university teachers on the example of the Silesian University of Technology
Autorzy:
Ziemski, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/325859.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
ocena pracowników naukowych
ocena jakościowa
ocena ilościowa
zarządzanie zasobami ludzkimi
periodical evaluation of academics teachers
qualitative assessment
quantitative assessment
human resources management
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2017, 100; 575-587
1641-3466
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest analiza zasad i wyników oceny okresowej nauczycieli akademickich na przykładzie Politechniki Śląskiej. Artykuł został podzielony na 4 rozdziały. W pierwszym z nich opisano zasady oceny nauczycieli akademickich przed 2012 roku. Drugi rozdział koncentruje się na przedstawieniu sparametryzowanych kryteriów oceny pracowników po 2012 roku. W rozdziale 3 posłużono się zebranymi w 2015 roku danymi, które wykorzystano w procesie opracowania wyników za pomocą podstawowych statystyk, podsumowujących przeprowadzoną ocenę okresową. W ostatnim rozdziale przeprowadzono porównanie oceny jakościowej i ilościowej pracowników naukowych w Politechnice Śląskiej.

The objective of the article is to analyze the principles and the results of the interim evaluation of academic teachers for example of the Silesian University of Technology. Article has been divided into 4 chapters. The first of these describes the principles for the evaluation of university teachers before 2012. The second chapter focuses on the presentation of parameterized evaluation criteria after 2012. In Chapter 3 the authors used data collected in 2015 to present the results of evaluation. They present main descriptive statistics, summarizing taken consideration and research. In the last chapter the comparative analysis between internal units of examined faculty is establish.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies