Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształcenie uczniów na rzecz zrównoważonego rozwoju w szkołach ponadgimnazjalnych o profilu technicznym

Tytuł:
Kształcenie uczniów na rzecz zrównoważonego rozwoju w szkołach ponadgimnazjalnych o profilu technicznym
Pupils’ education for sustainable development in upper-secondary technical schools
Autorzy:
Kulik-Nowak, D.
Gmoch, R.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/325799.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
sustainable development
education
corporate social responsibility
pro-ecological behaviors
rozwój zrównoważony
edukacja
społeczna odpowiedzialność biznesu
zachowania proekologiczne
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2017, 104; 301-312
1641-3466
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule podjęto próbę oceny dwupłaszczyznowego postrzegania problemu kształcenia uczniów dla zrównoważonego rozwoju realizowanego zgodnie z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w środowisku lokalnym oraz analizę ich zachowań proekologicznych na przykładzie wybranych szkół ponadgimnazjalnych o profilu technicznym województwa opolskiego. Diagnoza i analiza badań przeprowadzona została w odniesieniu do komponentu poznawczego, afektywnego i behawioralnego postaw uczniów.

The article attempts to assess the two-dimensional perception of the problem of pupils’ education for sustainable development carried out in accordance with the idea of corporate social responsibility (CSR) in the local environment and the analysis of them pro-ecological behavior with the example of the selected upper-secondary technical schools from Opole Voivodeship. The research diagnosis and analysis were conducted with reference to cognitive, affective and behavioral component of the pupil’s attitude.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies