Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ opakowania na wybór produktu przez konsumenta na przykładzie zabawek

Tytuł:
Wpływ opakowania na wybór produktu przez konsumenta na przykładzie zabawek
Effect of packaging for consumer product selection based on toys
Autorzy:
Wolniak, R.
Zadura, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/324965.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
rynek zabawek
wybór konsumenta
opakowanie
toy market
consumer choice
packaging
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2012, z. 63a; 111-124
1641-3466
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Prezentowany artykuł koncentruje się na przedstawieniu wyników badań dotyczących wpływu opakowania na wybór konsumenta. Badania przeprowadzono na rynku zabawek. W ich trakcie analizowano wpływ kształtu opakowania, elementów na nim zawartych, informacji oraz estetyki na dokonywanie wyborów przez konsumenta.

The paper presented below focuses on the presentation of research results on the impact of packaging on consumer choice. The study was conducted on the toy market. In their analysis of the effect the shape of the packaging on it contained elements, information, and aesthetics to make the election by the consumer

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies