Prezentowany artykuł koncentruje się na przedstawieniu wyników badań dotyczących wpływu opakowania na wybór konsumenta. Badania przeprowadzono na rynku zabawek. W ich trakcie analizowano wpływ kształtu opakowania, elementów na nim zawartych, informacji oraz estetyki na dokonywanie wyborów przez konsumenta.
The paper presented below focuses on the presentation of research results on the impact of packaging on consumer choice. The study was conducted on the toy market. In their analysis of the effect the shape of the packaging on it contained elements, information, and aesthetics to make the election by the consumer
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00