Utrzymywanie kontaktu z dziennikarzami, wydawanie własnych czasopism czy nadzór portalami lub profilami miejskimi w cyberprzestrzeni, to tylko niektóre z zadań służb odpowiedzialnych za public relations samorządu. Celem artykułu jest pogłębiona analiza zakresu obowiązków wydziałów komunikacji społecznej w zależności od wielkości i szczebla urzędów administracji publicznej dla wzbogacenia perspektywy poznawczej w zakresie PR samorządów. W mniejszych gminach występuje skondensowanie kompetencji, a wraz ze wzrostem dostępnych zasobów, szczególnie w miastach na prawach powiatu oraz województwach, tworzone są coraz bardziej rozbudowane struktury. Wyspecjalizowane wydziały zajmują się planowaniem, organizowaniem, koordynowaniem i realizacją zadań ze sfery PR oraz pomiarem ich skuteczności.
Public relations and promotion are of strategic importance to the local government unit. Therefore, the scope of activity of PR department has to take into account the specificity of a given commune. The bigger the commune is, the scale of communication projects is usually extended. In the case of small communes and districts the sphere of PR activity is quite limited, but in the case of cities with district rights and self-government voivodeships the level of specialization of communication personnel is very high
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00