Metodyka wyznaczania grup określających prawidłowość doboru wysokości planów sprzedażowych na przykładzie banku komercyjnego A methodology for determining the correctness of sales volume plans selection on the example of commercial bank
Plany sprzedażowe są najczęściej stosowanym miernikiem umożliwiającym rozliczenia z powierzonych zadań zarówno sprzedawców, jak i całych struktur sprzedażowych banku komercyjnego. W ramach niniejszego artykułu podjęto próbę opracowania metodologii określającej prawidłowość doboru wysokości planów, konfrontując je z uzyskanymi efektami sprzedażowymi.
The sales plans are the most common measurer used for the settlement of conferred tasks of both the retailers and the whole sales structures of a commercial bank. In frame of the article an attempt of developing a methodology for determining the correctness of sales volume plans selection confronting them with the obtained sales effects was taken.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00