Celem artykułu jest przybliżenie problematyki zarządzania marką sieci organizacyjnej, jako elementem jej przewagi konkurencyjnej. Wychodząc od opisu marki i jej znaczenia, omówiono proces i strategie jej budowania oraz współczesne trendy w działaniach marketingowych na rzecz zarządzania marką. Rozważania teoretyczne wzbogacono wynikami przeprowadzonego studium przypadku sieci kawiarni. W wyniku studiów literaturowych i badań empirycznych sformułowano wnioski dotyczące skutecznego zarządzania marką sieci organizacyjnej w obecnych warunkach rynkowych.
The article provides an overview of brand management for an organizational network as an element of its competitive advantage. Starting from a description of the brand and its significance, the process and strategies of its building have been discussed, as well as current trends in marketing activities aimed at brand management. Theoretical analysis is supplemented by results of a case study of a chain of coffee shops. Following a desk study and empirical research, recommendations have been proposed for entrepreneurs interested in effective brand management for an organizational network in current market conditions.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00