Assessing market attractiveness of individual consumers sector for hard coal producers Ocena atrakcyjności rynku odbiorców indywidualnych dla producenta węgla kamiennego
The paper presents the construction of a method used for detailed survey of individual consumers market attractiveness, which in the author’s opinion could become a basis for creating marketing strategies of coal mines in Poland. In the construction of this method the relationship marketing idea was used and the analytical process presented was based on multidimensional comparison analysis and expert analysis tools. To illustrate the proposed method the paper contains an example based on a survey of the individual consumers sector.
W pracy przedstawiono metodę kompleksowego badania atrakcyjności rynkowej odbiorców indywidualnych, która zdaniem autora może stać się podstawą do opracowywania strategii rynkowych kopalń węgla kamiennego w Polsce. W konstruowaniu metody zastosowano zasady marketingu relacyjnego, a przedstawiony proces analityczny oparto na wielowymiarowej analizie porównawczej i narzędziach analizy eksperckiej. Zastosowanie proponowanej metody badawczej zilustrowano przykładem analitycznym.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00