W artykule omówiono szeroko rozumiane psychologiczne aspekty zarządzania zmianą w czasach globalizacji i dynamicznie rozwijającego się rynku gospodarczego XXI wieku. Szybki wzrost gospodarczy wymaga od menedżerów ciągłych zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ szanse na dzisiejszym rynku mają tylko te firmy, które nadążają bądź wyprzedzają zmiany zachodzące w ich otoczeniu. Dzięki wprowadzaniu zmian mają one dużą szansę na przetrwanie, konkurencyjność oraz postęp w stosunku do innych firm, które ich nie wprowadzają bądź też ich unikają.
The paper presents broadly defined psychological aspects of change management in times of XXI century globalization and dynamic economy market development. Rapid economic growth enforces continuous changes on mangers, as only those enterprises that keep up with the changes in their business environment or anticipate these changes, have a chance to survive, be competitive or be ahead of other enterprises.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00