Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing a jakość usług medycznych na przykładzie placówki regionu Górnego Śląska

Tytuł:
Marketing a jakość usług medycznych na przykładzie placówki regionu Górnego Śląska
Marketing and quality of medical services on the example of the Upper Silesia region’s facility
Autorzy:
Nadziakiewicz, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/322885.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
marketing
jakość
służba zdrowia
zarządzanie
quality
healthcare
management
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2018, 129; 313-324
1641-3466
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono cechy charakterystyczne dla marketingu i jakości usług medycznych. Przeanalizowano wyniki badań przeprowadzonych w placówce znajdującej się na terenie Górnego Śląska. Zwrócono uwagę na instrumenty marketingowe pomiaru stopnia zadowolenia pacjentów z jakości, którą oferuje dana placówka służby zdrowia. Uzyskane informacje zwrotne przyczyniają się do kształtowania dobrych relacji z klientem- pacjentem. Budowanie i utrwalanie wizerunku rynkowego placówki służby zdrowia to zadania dla marketingu. Jakość oferowanych usług, natomiast wpływa na ocenę i opinię pacjenta na temat danej placówki

The article presents the characteristics of marketing and the quality of medical services. The research analysis was made in the facility located in Upper Silesia. Attention was paid on marketing instruments measuring the degree of patient satisfaction with the quality offered by a given health care facility. The feedback obtained contributes to forming good relations with the client-patient. Building and consolidating the image of health care institution are tasks for marketing. The quality of services influences the customer decision and opinion about the facility.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies