W świetle mnogości dostępnych modeli planowania usług design-thinking, organizacje stają przed dylematem wyboru. W literaturze przedmiotu brakuje jednoznacznych wskazań co do decyzji o doborze najbardziej odpowiedniego modelu, szczególnie w kontekście różnych uwarunkowań dla poszczególnych sektorów rynku. Stworzona baza determinant jakości w formie dwuetapowego narzędzia pozwoli organizacjom uporządkować wiedzę, co w efekcie doprowadzi do określenia globalnego celu, który ułatwi wykorzystanie aplikacji koncepcji design-thinking do planowania usług.
In light of the multitude of design-thinking service planning models available, organizations face the dilemma of choice. The literature on the subject lacks clear indications as to the decision to select the most suitable model, especially in the context of different conditions of market sectors. The database of quality determinants in a form of a two-stage-tool will allow organizations to systemize their knowledge which will ultimately enable them to determine the global goal, thus simplifying the application of design-thinking for service design.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00