Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza i ocena procesu transportowego w wybranym przedsiebiorstwie sektora TSL

Tytuł:
Analiza i ocena procesu transportowego w wybranym przedsiebiorstwie sektora TSL
Analysis and evaluation of the transport processin a selected sub-section of the TSL sector
Autorzy:
Gaschi-Uciecha, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/322149.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
transport
wskaźniki logistyczne
TSL
logistics indicators
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2018, 121; 111-123
1641-3466
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Silna konkurencja w usługach przyczynia się w dużym stopniu do wzrostu znaczenia jakości w działalności praktycznie wszystkich przedsiębiorstw, w tym również transportowych. Wobec tego niezmiernie ważne staje się poznanie preferencji klientów oraz stopnia atrakcyjności oferty przedsiębiorstwa. Warunki obecnej gospodarki wywierają duży wpływ na firmy transportowe. Dlatego też przedsiębiorstwa muszą różnicować oferowane usługi, czyli starają się dopasować właściwe rozwiązania do specyfiki konkretnego klienta, a nawet powinny wyprzedzać jego oczekiwania. Zatem współcześnie świadczenie usług przestaje być problemem, natomiast trudniejszym zadaniem staje się znalezienie potencjalnego klienta, który nosiłby się z zamiarem wielokrotnego nabycia określonej usługi. W artykule przeprowadzono analizę oraz ocenę procesu transportowego w wybranym przedsiębiorstwie sektora TSL z wykorzystaniem wybranych wskaźników logistycznych.

Strong competition in services contributes significantly to the increase in the importance of quality in the activities of virtually all enterprises, including transport. Therefore, it is extremely important to learn the preferences of customers and the degree of attractiveness of the company's offer. The conditions of the current economy exert a great influence on transport companies. Therefore, enterprises have to differentiate the services offered, i.e. they try to match the right solutions to the specifics of a particular customer, and should even exceed their expectations. Therefore, nowadays the provision of services ceases to be a problem, but the more difficult task is to find a potential customer who would be willing to purchase a specific service multiple times. The article analyzes and evaluates the transport process in a selected enterprise of the TSL sector with the use of selected logistics indicators.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies