Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

System MLS jako narzędzie wsparcia strategii kooperencji przedsiębiorstw świadczących usługi pośrednictwa na rynku nieruchomości

Tytuł:
System MLS jako narzędzie wsparcia strategii kooperencji przedsiębiorstw świadczących usługi pośrednictwa na rynku nieruchomości
Multiple listing service (MLS) as a supporting tool for the strategy of coopetition of enterprises providing services in the field of brokerage on real estate market
Autorzy:
Lemańska-Majdzik, A.
Tomski, P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/322143.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
rynek nieruchomości
pośrednik na rynku nieruchomości
zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym
system MLS
real estate market
real estate broker
management
service enterprise
multiple listing service
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2014, 74; 371-382
1641-3466
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia wyniki badań własnych przeprowadzonych na grupie przedsiębiorstw świadczących usługi w zakresie pośrednictwa na rynku nieruchomości w Częstochowie. Wykorzystanie przez badaną grupę przedsiębiorstw narzędzia informatycznego, jakim jest system wielokrotnego oferowania ofert nieruchomości – MLS, wpływa na wspomaganie realizacji strategii kooperencji oraz wspiera funkcjonowanie tych przedsiębiorstw na rynku, przyczyniając się do wzrostu konkurencyjności.

The paper presents the results of the authors’ research conducted on the group of enterprises providing services in the field of brokerage on the real estate market in Częstochowa. Using an IT tool, which is the multiple listing service (MLS), by the group of enterprises under research, supports both the development of the strategy of coopetition and their functioning on the market while bringing about an increase in their competitiveness.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies