Rola kapitałów kulturowego i kreatywnego w kształtowaniu kapitału społecznego – przykład polski Role of cultural capital and creativity in creating social capital – the case of Poland
Kształtowanie się kapitału społecznego w społeczeństwach jest uwarunkowane wieloma czynnikami. Jednymi z ważnych determinant umożliwiających rozwój kapitału społecznego są czynniki instytucjonalne, takie jak kultura czy potencjał kreatywny danego społeczeństwa. Celem artykułu jest podjęcie próby ulokowania kapitałów kulturowego i kreatywnego w teorii kapitału oraz przedstawienie roli, jaką pełnią zarówno kapitał kulturowy, jak i kreatywny w kształtowaniu kapitału społecznego.
There are a lot of conditions that influence the shape of social capital. One of the important determinants which enable development of social capital are institutional factors like culture or creativity of a society. The main aim of this article is an attempt to adjust the cultural capital and creative capital in theory of capital and to present the role of them in shaping social capital.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00