The presented study on ethics in communication in organizational culture in healthcare facilities deals generally with ethics in health care. It touches the Hippocratic oath and ethical codes. Describes the patient's relationship as a client of a healthcare facility and a physician in terms of the specificity of their situation. Indicates the difference between the standard market client and the clients of the healthcare market. In view of these differences, the communication process and possibilities are characterized.
Prezentowany artykuł porusza etyczne aspekty komunikacji w kulturze organizacyjnej w ogólnej etyce opieki zdrowotnej. Przedstawia on przysięgę Hipokratesa i kodeksy etyczne. Opisuje relację pacjenta jako klienta placówki opieki zdrowotnej i lekarza ze względu na specyfikę ich sytuacji. Wskazuje różnicę między standardem klienta a rynkiem opieki zdrowotnej. Z uwagi te na różnice scharakteryzowano proces komunikacji i możliwości.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00