Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie innowacjami jako źródło konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł:
Zarządzanie innowacjami jako źródło konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw
Innovation management as a source competitiveness of small and medium-sized enterprises
Autorzy:
Kokot-Stępień, P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/321650.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
innowacje
zarządzanie innowacjami
konkurencyjność
małe i średnie przedsiębiorstwa
innovation
competitiveness
innovation management
small and medium-sized enterprises
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2017, 114; 221-230
1641-3466
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nieustanne zmiany zachodzące w złożonym i nieprzewidywalny otoczeniu zmuszają przedsiębiorstwa do poszukiwania różnych sposobów zapewniających uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Jednym z nich jest wprowadzanie innowacji, które stanowią ważne narządzie konkurowania i rozwoju jednostki gospodarczej. Właściwie opracowana oraz skutecznie realizowana strategia innowacji jest źródłem tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego konkurencyjności. Celem artykułu jest wskazanie znaczenia zarządzania procesami innowacyjnymi w budowaniu oraz utrzymaniu pozycji rynkowej małych i średnich przedsiębiorstw.

Constant changes occuring in a complex and unpredictable environment force comapnies to look for diffrent ways to gain competitive advantage. One of them is to introduce innovations which are an importatnt tool form competition and business development. Properly prepared and successfully implemented innovation strategy is a source of enreprise value creation and its competitiveness. The aim of the article is to how important innovation processes management is in building and maintaining the market position of small and medium-sized enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies