Strategie logistycznej obsługi klienta z perspektywy przedsiębiorstw flagowych Strategies of the logistic customer service from the perspective of flag enterprises
Przedsiębiorstwa przyjmują w sieci różne role. W sieciach zdominowanych kluczowe znaczenie mają przedsiębiorstwa centralne. Organizacje te kreując sieć, koordynując przepływy materiałowe, mając wysokie kompetencje relacje i mając atrybuty lidera określane są przedsiębiorstwami flagowymi sieci. Celem artykułu jest wskazanie zależności pomiędzy atrybutami przedsiębiorstwa flagowego a elementami logistycznej obsługi klienta i w konsekwencji dobór strategii logistycznej obsługi klienta.
Enterprises are taking different roles in network. In dominated webs central enterprises have a key importance. These organizations are determined with flag enterprises if they are creating the network, are coordinating material flows, have high relational competence and attributes have a leader. Showing the relation between attributes of the flag enterprise and elements of the logistic customer service and in consequence is a purpose of the article.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00