Znaczenie nazewnictwa elementów przestrzeni miejskiej w kreowaniu strategii marketingowej miasta i zarządzaniu jego przestrzenią − studium na przykładzie miasta Zabrze
Znaczenie nazewnictwa elementów przestrzeni miejskiej w kreowaniu strategii marketingowej miasta i zarządzaniu jego przestrzenią − studium na przykładzie miasta Zabrze The importance of naming of urban space elements in the creation of city marketing strategy and managing its space − case study of Zabrze city
Artykuł ma na celu przybliżenie tematyki tożsamości przestrzennej na przykładzie wybranego miasta postindustrialnego. W ramach artykułu przeprowadzono analizę ilościową nazewnictwa ulic i placów miasta Zabrze, której wyniki mogą być przydatne w dalszych pracach związanych z kreowaniem strategii marketingowych miasta.
Article aims to bring out issues of territorial identity on the example of post-industrial city. Quantitative analysis of streets and squares names in Zabrze city was carried out as a basis for this analysis. Results of this analysis can be useful for further works related to elaboration of marketing strategies for the city.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00