Firms are permanently looking for ways and for tools conditioning the creation of lasting, long-term competitive advantage. A firm’s strategic potential, its resources, capabilities and competences, is an important tool. The article delves into the relationship between these potentials as identified from the perspective of the resource-based view. Herein, particular emphasis is placed upon competences, as this is most distinctive strategic potential of a firm because it plays a key role in building and maintaining competitive advantage.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00