Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Decyzje producentów wobec marek pośredników handlowych

Tytuł:
Decyzje producentów wobec marek pośredników handlowych
The producers decisions towards the brands of trade intermediaries
Autorzy:
Skorek, Monika
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/32101717.pdf
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Źródło:
Problemy Zarządzania; 2004, 2, 2 (4); 85-93
1644-9584
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W prezentowanym artykule przedstawione zostały wyniki badań własnych przeprowadzonych w roku 2003 na próbie 184 przedsiębiorstw. Przedstawiciele różnych branż prezentowali swoje stanowisko dotyczące produkcji wyrobów pod marką pośrednika handlowego. Wypełniając kwestionariusz ankiety, udzielali odpowiedzi na pytania dotyczące szans rozwoju, jakie daje współpraca z dystrybutorem oraz zagrożeń kryjących się w umowach z pośrednikami handlowymi. Ponadto, dzięki przeprowadzonym badaniom, można było określić zakres obowiązków przypisanych każdej ze współpracujących ze sobą stron. Analiza uzyskanych odpowiedzi pozwoliła na określenie czynników determinujących decyzje producentów o współpracy z dystrybutorem oraz marketingowe konsekwencje wybranej drogi działania.

The article presents the results of my study performed in 2003 on a sample of 184 companies. The representatives of different trade branches presented their attitude towards the production of goods under the brand of a trade intermediary. Through a questionnaire they answered questions concerning the chances of development through cooperation with the distributor, and the risks hidden in agreements with trade intermediaries. The research also determined the duties ascribed to each of the cooperating sides. The analysis of the obtained answers determined the factors determining the producers' decisions about cooperating with a distributor and the marketing consequences of the taken course of action.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies