Strategie rozwoju produktów turystycznych przy współpracy podmiotów rynku turystycznego Strategies of tourist product development in the co-operation of tourist market entities
Artykuł zawiera omówienie zagadnień związanych ze strategią rozwoju produktów turystycznych regionu. Wskazano w nim na podmioty kreujące te produkty oraz na podstawowe działania i cele dotyczące ich rozwoju. Te cele i działania powinny być spójne z zamierzeniami poszczególnych gmin w regionie, sąsiednich regionów oraz innych podmiotów zaangażowanych w rozwój turystyki w regionie. Omawiając te zagadnienia, zwrócono uwagę na możliwość wykorzystania metod i narzędzi analizy strategicznej. Dokonano także przeglądu wybranych strategii rozwoju produktu turystycznego regionu.
The article presents a discussion about issues related to the development strategy of creating tourist products in regions. It relates to entities creating such products and to basic actions and aims relating to their development. The aims and actions should be coherent with the intentions of individual communes in the region, neighbouring regions and other entities engaged in the development of tourism in the region. Discussing these issues, attention was paid to the possibility of utilising strategic analysis methods and tools. A review was also performed of selected development strategies of regional tourist products.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00