Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modelowanie pracy rezerwowego źródła energii elektrycznej urządzeń sterowania ruchem kolejowym

Tytuł:
Modelowanie pracy rezerwowego źródła energii elektrycznej urządzeń sterowania ruchem kolejowym
Modeling of the operation of the reserve source of electric energy of railway traffic control devices
Autorzy:
Osa, P.
Wojciechowski, J.
Wójtowicz, M.
Osmolovskii, N.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/317162.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Tematy:
agregat prądotwórczy
rezerwowe źródło energii elektrycznej
urządzenia srk
obliczenia symulacyjne
power generator
reserve electric power source
SRK devices
simulation calculations
Źródło:
Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe; 2018, 19, 12; 579-584
1509-5878
2450-7725
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono zagadnienia związane z problemem modelowania pracy rezerwowego źródła energii elektrycznej dla urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Nakreślono problematykę urządzeń srk oraz budowy i koncepcji zasilania ich w energię elektryczną. W części zasadniczej przedstawiono model symulacyjny pracy agregatu prądotwórczego, wykorzystywanego jako rezerwowe źródło zasilania elektrycznego. Pokazano modyfikacje modelu do pracy w najważniejszych stanach eksploatacyjnych. Zaprezentowano wyniki obliczeń symulacyjnych.

The article presents issues related to the problem of modeling the work of a reserve source of electric energy for railway traffic control devices. The problems of srk devices and the construction and concept of powering them into electricity were outlined. The basic part presents a simulation model of the operation of a generator set, used as a reserve power source. Modifications of the model to work in the most important operating conditions are shown. The results of simulation calculations are presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies