Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zasilanie stacyjnych systemów sterowania ruchem kolejowym

Tytuł:
Zasilanie stacyjnych systemów sterowania ruchem kolejowym
Power supply of station railway traffic control systems
Autorzy:
Kornaszewski, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/317102.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Tematy:
systemy srk
systemy zasilania
transport kolejowy
supply systems
signaling systems
rail transport
Źródło:
Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe; 2017, 18, 6; 806-809, CD
1509-5878
2450-7725
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Urządzenia stacyjne sterowania ruchem kolejowym ze względu na przeznaczenie muszą mieć zapewnione bezprzerwowe zasilanie. Nawet chwilowy brak napięcia zasilającego może spowodować nieodwracalne skutki związane z zaistnieniem niepożądanych zdarzeń z udziałem pociągów, czy ofiarami w ludziach. Dlatego urządzeniom sterowania ruchem kolejowym zapewnia się trzy niezależne źródła zasilania, w tym jedno zasadnicze i dwa rezerwowe. Szczegółowe wymagania dotyczące zasilania tych urządzeń zostały przedstawione w wytycznych technicznych budowy urządzeń srk Ie-4 (WTB-E10).

The station railway traffic control devices must be provided with the uninterruptible power supply for the intended use. Even a temporary lack of the power supply can cause irreversible consequences. Their effects can be associated with the occurrence of adverse events involving trains or casualties in people. Therefore, there are three independent power sources intended for the railway traffic control devices including one basic and two reserve sources. The specific requirements for the power supply of these devices are presented in the technical guidelines for the railway traffic control devices construction Ie-4 (WTB-E10).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies