Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Symulacja ruchu elektrycznych pojazdów trakcyjnych, jako środek pomocniczy w projektowaniu lub diagnostyce istniejących linii kolejowych

Tytuł:
Symulacja ruchu elektrycznych pojazdów trakcyjnych, jako środek pomocniczy w projektowaniu lub diagnostyce istniejących linii kolejowych
Simulation of the traffic of electrical traction vehicles as an auxiliary equipment for designing or diagnostics of existing railway lines
Autorzy:
Krzysztoszek, K.
Podsiadły, D.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/317088.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Tematy:
transport kolejowy
trakcja elektryczna
modelowanie
railway transport
electric traction
modeling
Źródło:
Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe; 2018, 19, 12; 492-494
1509-5878
2450-7725
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Podstawową wielkością fizyczną łączącą elektryczny pojazd trakcyjny z układem zasilania linii kolejowej jest napięcie na jego pantografie. Od jego wielkości zależy moc pojazdu, pobierany prąd, a co za tym idzie siła napędowa na kołach pojazdu. Napięcie to stanowi również podstawowy parametr (w sieci 3 kV DC) wpływający na przepustowość linii kolejowej. W artykule przedstawiony jest model obliczeniowy ruchu elektrycznych pojazdów trakcyjnych w zadanym obszarze zasilania.

The driving force of an electric traction vehicle depends on the vehicle's power and the amount of electricity consumed. However, a particularly important parameter in the 3 kV DC traction is the voltage on its pantograph, which closely connects the traction vehicle and the power system. In turn, the voltage level depends on the power supply parameters of the railway line and the quantity as well as quality and location of other electric traction vehicles in the considered area. The article presents a digital model of movement for electric traction vehicles in the given power supply area.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies