Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Polski rynek autobusów w 2007 roku. Okres stabilizacji

Tytuł:
Polski rynek autobusów w 2007 roku. Okres stabilizacji
Autorzy:
Rusak, Z.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/316871.pdf
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Tematy:
rynek autobusów w Polsce
Źródło:
Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe; 2008, 9, 1-2; 28-33
1509-5878
2450-7725
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W roku 2007 polscy przewoźnicy zakupili łącznie 1291 autobusów. Jest to tyle samo co rok wcześniej. Największy wpływ na taki wynik miała dostawa autobusów miejskich do Warszawy, gdzie zakupiono prawie 300 autobusów niskopodłogowych wyposażonych w silniki Euro-4, klimatyzację przestrzeni pasażerskiej i system monitoringu wnętrza. Najpopularniejszymi autobusami miejskimi sprzedawanymi w Polsce były niskopodłogowe Solarisy Urbino. W segmencie autobusów lokalnych najpopularniejszy był Autosan A-0909L. Liderem trzyosiowych autobusów turystycznych zastała Scania Irizar Century 6x6.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies